Mysteriet löst

Datum: 2010-01-24 | Tid: 20:20:13
Idag vaknade jag upp klockan tre efter att ha sovit i åtta timmar och fick reda på att min morbror med fru och barn och mormor skulle komma över på middag.
När vi väl satt där och åt så fick jag reda på att hon som hälsat på mig när vi var påväg till jobbet var min moster!

Så därmed var det fallet löst.

Igår var det en skum kväll, jag var på dåligt humör egentligen hela kvällen och det blev inte bättre att jag blev irriterad på Olle för att han höll på. Kom hem runt sju och gick och la mig samtidigt som solen steg upp.





Kommentarer
Postat av: Helena

Vet du inte hur din moster ser ut?:O ;)

2010-01-24 @ 21:01:47
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0