So I, hope you choke and die on every single lie!

Datum: 2010-01-15 | Tid: 13:48:50
När man lyssnar på musik samtidigt som man bloggar och inte vet vad man ska sätta för rubrik så är det bara att ta nästa line i låten, fett bra!

Idag är jag på sjuukt bra humör, har precis städat lite hemma och nu sitter jag och pluggar (aa, inte just precis nu kanske) Jag skulle gå ut och fota lite i nyfors idag, till mitt fotoreportage för jag kommer inte på något annat att fota och har lite ideer, men sen kom jag fram till att det är för grått och tråkigt ute. Det finaste med snö är ju när solen ligger på så att det glittrar men idag är det bara grått och äckligt. Går ut och fotar imorn istället, förhoppningsvis är det lite finare ute då i alla fall.

Ikväll ska jag på Robins spelning på Teater Accent och efter det drar jag och Ida till The Bridge, mycket manligt! Men vi hade skitkul där sist så vi tänkte köra en favorit i repris, vilket såklart innebär att Joakim och Anton kommer också!  Jag är TAGGAAD!


Bild från när jag och Ida var på The Bridge sist, random kille vi träffade där till vänster






Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

härligt att vara på bra humör ;)

2010-01-15 @ 14:18:35
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0