Weirdness

Datum: 2010-01-19 | Tid: 15:47:46
Har precis varit med om något väldigt konstigt.. Alltså igår lämnade vi in bokrecensionerna och jag kände mig halvnöjd.. Idag när vi skulle prata om den.. alltså jag har aldrig fått så mycket beröm i hela mitt liv, jag blev så himla chockad. Och glad såklart, jag är inte van vid att få så mycket beröm och jag har alltid svårt att hantera det,  blir väldigt generad.
Han sa att det var något av det bästa han läst, att det var av "extraordinary quality" "exquisite work", att jag har enormt anlag för att bli författare eller journalist, han tyckte att jag verkligen hade beskrivit upplevelsen jag fick av att läsa boken, och att han nästan kände att han ville läsa den - vilket är väldigt speciellt eftersom att det här verkligen är en tonårstjejsbok.. haha. helt jävla stört ju..

Haha känns som att jag sitter och skryter, men just wanted to share!


P.s. Mamma kommer bli asglad när hon läser det här :D






Kommentarer
Postat av: Sara

WAY TO GO :D

2010-01-19 @ 15:49:19
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Sussi

TJOHO! Puss på dig:-)

2010-01-20 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0