Zzz

Datum: 2010-01-19 | Tid: 23:21:58
När ska jag någonsin få sömn igen? Sitter uppe halva nätterna och läser aupair-bloggar.. Suck!

Idag hade jag sjukt kul på jobbet, dels för att jag var övertrött - vilket gör mig till världens jobbigaste människa men jag har i alla fall kul, och för att jag stod i A27 - alltid lika kul! Jag "bråkade" såklart med Kim och Johan hela tiden.. Idag fick jag göra det värsta jag vet med mitt jobb, byta senapsgrejen, jag HATAR senap! Samtidigt som jag håller på att byta (vilket inte alltid går helt bra för mig) står det två kunder brevid och väntar på att få sin äckliga senap och jag står och kämpar och kämpar och när jag äntligen lyckas så sprutar det senap i ansiktet på mig. Precis då vänder sig en av kunderna till mig och frågar hur det går egentligen och jag mummlar något med bra och att det skvätte senap på mig, då sa den andre kunden att jag var fin med senap i ansiktet, vet inte om det var en komplimang eller inte men jag blev iaf förfirrad så jag gick därifrån. När jag kom in i kiosken är det första kim säger att jag har senap i ansiktet.. kanonkul!
Dessutom så lyckades Kim nästan knäppa upp min bh idag, eller han knäppte upp halva, vilket resulterade i att han försökte göra det igen hela tiden.
Johan kastade ett blött papper på mig så jag har fått kommentarer om att jagh ar vita pappersbitar på tröjan och i håret.. Kul..
alla är så elaka mot mig :( okej, jag kanske inte heller var så snäll hela tiden.. (A)

P.s. Rip Saras hamster Liv som inte längre har något liv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0