aloha

Datum: 2010-03-16 | Tid: 19:26:40
Shit, vad trött jag är! Från och med klockan två idag kunde jag inte slappna av utan att känna att ögonlocken började sjunka.. sjukt! Nu är jag helt matt och det känns som att jag har tränat i en hel dag eller något..
Fy fan för den här dagen!! Fy fan för imorgon!

btw, satt precis och anmälde mig till en massa evenemang på jobbhemsidan och när jag anmälde mig till de sista så tittade jag på datumet och såg att det var i oktober och fick genast avbryta... för.. det slog mig.. att jag kanske inte ens kommer vara i Sverige i oktober.. Fick nästan lite ångest, jag kommer fan sakna jobbet när jag åker!

Can't wait to leave though!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0