brrr

Datum: 2010-03-16 | Tid: 20:48:19
Ett problem jag har med mitt hus är att det är ISKALLT! Jag fryser alltid hemma, utom när jag suttit i mitt rum några timmar så att det har värmts upp, men får alltid sitta under täcket. Sen när jag går ut från mitt rum fryser jag. Jag ger hintar då och då till mamma och pappa så att de ska höja värmen, som idag till exempel då jag kom ut i köket och sa "guud.. det är sjukt kallt" och höll ynkligt om mig själv.. så istället för det "nej men lilla gumman. du har rätt! Jag höjer värmen lite" så fick jag ett enkelt "nej.. det är det inte", end of discussion.. Jag vet inte om det är kallt i mitt hus längre, det kanske bara är jag, i och med att alla andra fryser.. men kan det verkligen vara så att jag är den enda i familjen som är kallblodig?!


Nej det är inte jag på bilden, men ville bara klargöra att jag fryser!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0