dagen i bilder

Datum: 2010-03-17 | Tid: 17:53:59

Började dagen med en kexchoklad, det var niice!


Vet inte riktigt vad jag tänkte... men vi fick kaffe iaf!


Nu blire andra bullar!





ile oooch jaapan!


snyggt!


Jag och fredrik fotade varandra, jag vill inte se bilderna han tog eftersom att jag satsade på att se så ful ut som möjligt..


Så kul man kan ha när folk håller tal!


Får det lov att vara lite ärtmos?


Lite reklam för järfällas skolmat!


Kim <3 knäckebröd


kim <3 knäckebröd


På bilden ser du kim som äter knäckebröd


The helena and the elin!


Feeett koncentrerade!







Kommentarer
Postat av: zoe

älska kexchoklad! typ mitt favvogodis haha, har du/ni något favvogodis? :D

2010-03-18 @ 15:49:26
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0