i'm alive

Datum: 2010-03-14 | Tid: 02:48:56
hej bloggen, nej jag är inte död. har bara haft viktigare saker för mig (not)

Idag jobbade jag i tio timmar, vilket var kul men lite långtråkigt ibland.. fast det är alltid spännande på långa evenemang för på slutet så är alla sjukt flummiga, för att ta ett exempel så låg jag i en glassbox idag!

Efter jobbet drog jag till Hanna som hade fest, det var kul att se en massa gamla ansikten, jag satt bara och smuttade på en öl hela kvällen, har varit grymt otaggad på alkohol den senaste tiden.
Av någon konstig anledning så sprayade en kille med glasögon (vet inte hans namn) pepparspray i en annan killes ögon.. När de sedan kommer in efter att ha varit ute immade killen med glasögonens glasögon (xD) igen och han sa "Faan jag ser inget", varav den pepparsprayade killen skriker "DU ser ingenting?!".. skrattade gott åt det här en stund.!
Efter en stund ringde Kim och jag gick och mötte henne på busshållplatsen, på sig hade hon en rosa boa och en rosa cowboyhatt som jag hade fått i globen, hon hade fått boan. hahaha, första gången i mitt liv som jag faktiskt skämts över någon av mina kompisar, men det var hysteriskt roligt och det blev en succé på festen! Det var en chillfest till större delen men när kiss med prince spelades började alla dansa och det blev dans en stund, underbart! Hanna fotade och jag gissar att väldigt ocharmiga bilder på mig snart kommer upp på facebook. haha...
Någon gång lämnade Kim mig, när hon gick verkade hon helt nykter men en stund senare kommer hon tillbaka, röd i ansiktet och jaa.. jag ser när min fru är onykter om jag säger så. I alla fall så sa hon att hennes buss går 02:26 och undrade vad klockan var, jag tittade på klockan som  var 02:23 och kom fram till att det var dags för mig att dra hemmåt också så jag skulle skynda på kim och springa med henne så att hon skulle hinna med sin buss. Hon tog hundra år på sig med att knyta skorna.. suuuck.. och sedan märkte hon att hon hade simons tröja på sig? Hon skulle dessutom fixa med sin jävla boa hela tiden.. Ja, hon tog tid på sig helt enkelt. Precis när vi skulle gå sprang Adde iväg med cowboyhatten och jag började bli irriterad så jag röt lite halvallvarligt till åt honom sen bar det iväg. Det är skitkul att springa med en full människa har jag kommit fram till, det bästa var att halva vägen var isig och andrah alvan inte, jag sprang på isen. jag kom fram till att jag och kim var ungefär lika koordinerade då. haha..

Sen kom jag hem och nu är jag här!

peace 







Kommentarer
Postat av: Kim

he he he...jag gick ner och satte mig i soffan och typ halvsov lite!



och jag har alltid predikat om att man inte ska skämmas över hur man ser ut! ;D

2010-03-14 @ 14:13:35
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0