Klar

Datum: 2010-03-15 | Tid: 21:50:12
Idag har jag varit grymt produktiv!
Jag har städat till hamstern och mössen, jag har städat mitt akvarium som nu inväntar inneboende (förutom Zosimos) och jag har fått en bokhylla till mitt rum som jag har gjort rent och fyllt med böcker.
Jag har också rensat hyllan ovanför mitt skrivbord.

Nu ska jag bara putsa fönstrena också, sen är vårstädningen av mitt rum klart. Dock så måste jag vänta tills det blir varmare.
Det saknas även fyra detaljer för att mitt rum ska vara komplett.

1. Ett smyckesträd eller en smyckeshand
2. En hjärtformad spegel
3. Ett skyltdockehuvud för diadem och solglasögon
4. Sånna där pappersfack till skrivbordet


Det blir kanon!



Ganska tomt om man jämför med hur det såg ut innan

 


Nya bokhyllan och min Mikaposter

 


Min Meyersamling <3

 






Kommentarer
Postat av: Neha

Busskortet har jag varit med om många gånger

2010-03-15 @ 21:55:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0