Ny dag, nya tag

Datum: 2010-03-11 | Tid: 10:23:15

Kan inte förstå att jag lever i det där skiten som kallas mitt rum.
Sitter i skolan och lyssnar på en diskussion om vad vi ska skriva på vårat flak medan vi väntar på någon som kan fixa projektorn och VHS:en. Hälften av klassen vill att det ska stå Tuttklassen, men Hannan argumenterar vilt emot det.
Personligen så bryr jag mig inte vad det står på. Jag har inga bröst så jag är ändå inte medräknad i den kategorin.
Fast de säger att det är våran klassgrej, men varken jag, Camilla, Hannan, Helena, Niklas, Henrik eller Martin är delaktiga i det. Inte för att vi inte har några bröst (well, grabbarna har inte det), utan för att vi inte är en del av den gemenskapen.

Men men, whatevs!
NU ÄRE LUNCH!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0