Oväntat

Datum: 2010-03-09 | Tid: 00:07:19
I natt kunde jag inte sova och det slutade med att jag sov i ungefär två - tre timmar för att sedan kravla mig upp ur sängen klockan åtta och försöka göra mig i ordning så att jag såg ok ut iaf. Jag trodde att dagen var dömd att bli förjävlig men så blev det icke.
Visserligen var jag trött i skolan men Svenn gav mig beröm för min power point.. Kim var på sjukt flummig humör vilket gav mig många goda skratt och flumattacker. Lunchen var extremt rolig där vi satt och pratade om hur folk såg ut, mycket underhållande att gotta sig i andras olycka ibland! haha, usch vad hemsk jag är!
Under dagen fick jag ett sms från jobbet där det stod att jag skulle jobba ikväll, först blev jag sur eftersom att jag trodde att jag hade ett desperat behov av att plugga ikväll, men så vart inte fallet då vi kom överens med både Anna och Fredrik om att lämna in uppsatsen på fredag vilket gjorde att jag kunde andas ut. När jag först fick smset från jobbet hade jag smsat och skällt lite på Bruno för att han skickar sms samma dag som evenemanget är - dålig framförhållning och han sa att han kunde boka om ifall det inte funkade, men jag kunde glatt informera honom om att jag kunde komma till jobbet i alla fall och då frågade han om det var säkert, för skolan ska alltid komma först. Jag tyckte det var hysteriskt komiskt då det lät så bossigt och vuxet.
På jobbet var jag asflummig och jag och kim den vite hade skitkul, han fick mig att börja blöda näsblod när han skulle pressa upp rödlök i ansiktet på mig!! hahaha... som hämnd skvallrade jag för Maria som på skoj skällde ut honom. Det var kul!
När jobbet började dra ihop sig mot sitt slut så började jag känna ett extremt behov av att skriva på min uppsats?! Så när jag kom hem satte jag mig och skrev en sida på den och nu känner jag mig sådär duktig och nöjd med mig själv som gör på tok för sällan..

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0