.... suck på mig

Datum: 2010-03-15 | Tid: 22:47:06
eeeh.. jag är fortfarande vaken, råkade fastna framför datorn! Klockan är ställd på 05:00 men jag ska inte upp "fören" 05:30. Jag har ett stort behov av att snooza, även fast jag vet att det är bevisat att det gör en tröttare.. Men det är ju så sköönt! Så min klocka ringer alltså om ungefär sex timmar.. Men det är lugnt, jag behöver inte så mycket sömn, kan vara vaken i några timmar till! Okej, nu ljuger jag.. Jag behöver typ åtta timmar för att inte ha sjuka humörsvängningar, vilket för mig innebär extremt flum den ena sekunden och irritation varvat dryga kommentarer den andra..

okej, nu ska jag typ ta mig i kragen och försöka stänga av datorn! Önska mig lycka till..


(bild från google, det är alltså ingen bild på mig eller på min hemliga bebis som inte finns.. om ni undrade alltså..)





Kommentarer
Postat av: ´ sandra

söt blogg! :)

2010-03-15 @ 22:48:39
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0