underlandet <3

Datum: 2010-03-04 | Tid: 13:56:31

Filmen var asbra igår, jag var i extas när jag gick därifrån.. Eller jag var snarare i underlandet. Herregud, skulle valt underlandet framför det här livet vilken sekund som helst! Jag sa till robin efter att det kändes som att jag var på en resa eller något under filmen och inte ville att det skulle ta slut för då skulle jag behöva återvända till verkligheten. Hajar ni?

Nu till det "roliga". När Robin var på toaletten väntade jag snällt utanför, plötsligt kände jag hur någon verkligen tog tag i min rumpa så jag vände mig om och där stod en turk och log skitäckligt. Jag tittade chockat och skeptiskt på honom, han fortsatte le och för att sedan titta stolt på sina kompisar som log lika äckligt allihopa och då kände jag hur ilskan kom, helt plötsigt kände jag hur det sved på min handflata och hans ansikte lyste av chock, det tog några sekunder innan jag insåg att jag gett honom världens örfil. Jag vände mig snabbt om och när jag tittade bak en stund senare är han borta.. puh...

Idag vaknade jag halv nio av att klockan ringde och tänkte "vad i helvete" men sen insåg jag att jag skulle till frisören.
Nu är jag alltså blond mer eller mindre och jag är rätt nöjd. Fick samma frisör som förra gången och ni kommer ju ihåg hur hårdhänt hon är med hår, jag tror hon hatar hår i hemlighet. Hon hade idag sin dotter med sig som var hur gullig som helst och stod brevid nästan hela tiden för att se varenda liten händelse med mitt hår. När jag var klar sa hon "vad fin du blev".. ahahha så söt.
Det var så klockrent för när hon höll på att föna mitt hår så hade jag hår över hela ansiktet och såg inte ett smack så frågade hon "Hur känns det?" och jag hade ju ingen aning för jag såg ju inte mitt hår, eller snarare så var allt jag såg hår.. Jag fick fram ett litet "bra..?" i alla fall. så hon var nöjd..?!

Nu ska jag plugga och sedan äre jobb, tokio hotel ikväll.. ahahaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0