zzzz

Datum: 2010-03-02 | Tid: 05:07:06

nu kommer världens sjukaste historia här..
jag åker till Adde, vi tittar på boston tea party.. Jag får för mig att vi ska dra till donken, vi går till alléplan, väntar på bussen i tjugo minuter (ISKALLT), åker till centralen, går till slussen (ISKALLT), då är klockan halv två.. När vi har ätit klart går vi ner för att ta bussen, det är meningen att den ska gå halv tre men det står brevid att den är försenad till 03:01, en väldigt blond tjej som ser ut att vara en kopia av Dessie, Kissie och Paow kommer fram o frågar hur man kommer till älta, jag förklarar att det är samma buss som vi ska ta och hon följer med oss till Donken.. Så nu har jag och adde sällskap av en person jag aldrig skulle prata med annars, aldrig i helvete. Det var en spännande upplevelse, för ena sekunden ville jag kasta bort alla fördomar jag någonsin haft och aldrig ta fram dem igen men nästa sekund så uppfyllde hon allt man trodde igen. Det var mycket förvirrande.. Hon bråkade om och om igen med några tjejer som såg naturliga ut, de var riktigt omogna och startade allt genom att härma henne och förolämpa henne för hur hon såg ut, så jag fattar ju att hon blev arg men hon tog upp det lite för mycket. Det roliga var att hon sa saker som att de var fula för att de var bleka och hade lite smink och tandställning. Där satt jag, blek, knappt sminkad och har en gång haft tandställning. Kanonkul. Hon förklarade också att hon var så brun för att hon solat solarium och använde alltså inte brunkräm. Hon frågade mig om det såg ut som att hon använt brunkräm.. jag sa nej...
Det roligaste av allt var att hon är kompis med Dessie. Umgicks med paow förut och har fikat med kissie. öh?! Stockholm är extremt litet! För litet...
Det roliga var att hon var väldigt ironisk mot sig själv och hur hon såg ut. Hon var uppenbarligen van vid att få pikar.
Hon sa de mest sjuka sakerna också.. något jag minns nu var "Min kompis farfar drunknade i en vattenpöl. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH". Jag skrattade ganska obekvämt då.. mest för att det skulle bli dålig stämning annars.
Hon berättade också om slagsmål hon varit i, eller att hon snarare blivit uppspöad, en av gångerna var i tyresö centrum faktiskt. hmm.. Hon hade tydligen fått 10.000 i skadestånd så hon tyckte det var värt det, sa hon. eller något liknande sa hon iaf..

Aja, klockan två var vi färdiga för att ta bussen, ingen buss kom fören klockan fyra.. helt  värdelöst.. KOM IGEN SL!

Nej nu är jag för trött.

juste, var tvungen att titta och hittade faktiskt henne i Dessies blogg... hahaha



Hon till höger..

Alltså ärligt talat så var hon väldigt gullig att prata med, ibland fyllde hon upp alla "bimbokrav" men hon var aldrig direkt jobbig eller otrevlig, iaf inte mot mig och adde..

nåja.. god natt..

nu gick min mamma upp, hon ska till jobbet.. helt sjukt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0