Failure everywhere

Datum: 2009-04-26 | Tid: 17:04:17
Ja, min dator har dött totalt och jag kan knappt sätta på den innan det blåa irriterande fönstret tittar fram, eller skärmen släcks ner totalt. Så otroligt mysigt att veta att datorn är så full av virus och egentligen borde omformateras men att man inte orkar göra någonting åt det. För då måste man lägga över allting som man vill spara på en annan hårddisk så att de inte försvinner och det är så himla omständigt.

Dessutom har jag inte gjort mer av mina rest-arbeten än att skriva ner ett "svårt ord" och dess betydelse. Det var inte ens en rest, utan en läxa.
Åh ja.

Ska testa min externa hårddisk på den bärbara datorn. Fick den i julklapp men har aldrig använt den pga min datorns okapabla skärm och system.

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0