Dance like there's no tomorrow

Datum: 2009-12-22 | Tid: 18:41:25

OKej, jag har gjort en tabbe idag, jag hittade en klänning för 99 kronor - sjukt söt och värsta kapet! Jag provade den i  två olika storlekar, bestämde mig för den större men sen råkade jag på något sätt köpa den mindre.. Nu sitter jag här med klänningen på mig och kan knappt andas! Okej, jag kan andas men det är lite trögt, särskilt när jag sitter, när jag står känns det helt ok. Och ändå vägrar jag ta en annan, känns slöseri med pengar om jag inte har den.. Fast för en stund sen så sprack någon söm och efter det känns det lite bekvämare i alla fall... Nu ska jag sminka mig.. Men om jag dör ikväll vet alla varför - andnöd.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0