Vårstädning

Datum: 2010-03-10 | Tid: 21:27:06
Älskar när jag får ryck och får för mig att jag ska göra saker.
Det här är i och för sig en årlig tradition, but has extended...innan var det bara garderoben som rensades, men nu ska jag ta itu med hela rummet och göra om (typ byta bilder i fotoramarna, fixa en bokhylla och organisera bättre)

Det blir kul....

Kort sagt så är mitt rum ett kaos, och jag har bilder som bevisar detta.


Min säng som är täckt av kläder. (i.e. Jag kommer inte kunna gå och lägga mig förrän jag har organiserat om min garderob!)


Nattduksbordet är fyllt av böcker och disk...och det ligger massor av påsar mellan det och skrivbordet


Skrivbordet är ett jävla kaos! Måste rensa ut akvariumen också.
Yeah...


Hyllan ovanför ser inte mycket bättre ut....


Enda delen jag har hunnit fixa till...och det är bara den delen, resten av byrån är K to the AOS


Ahem...där ligger resten av mina kläder...
Att riva ut dem var AWESOME
Att vika in dem fint igen kommer inte vara lika awesome


Helt jävla tom...


Random skit...notera påsarna på golvet...
De är fyllda med saker som jag har lånat och måste lämna tillbaka!
Yeah, true story

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0