Wake up call

Datum: 2009-04-07 | Tid: 12:34:20
Vaknade upp till ännu en otroligt strålande dag, och somnade om. Jag har varit för lat för att stänga av alla larm på min mobil så den ringer varje morgon. När jag vaknade igen av överhettning så var klockan runt 12. Jag gick ut i köket och gjorde mackor och satte på pappas dator då min dator håller på att kollapsa totalt. Har suttit här nu, läst igenom Camillas inlägg och kommentarerna och det faktum att vi nästan har över 43 unika besökare idag, och det precis har blivit eftermiddag.

Nu ska jag gå och ta på mig kläder och slänga ut Angel på baksidan för hon kom upp och krävde uppmärksamhet med tungspetsen hängandes utanför. Jag tror hon är kissnödig. Mamma nämde att hon har urinvägsinfektion.

Peace

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0