and when I say go, you go

Datum: 2009-11-28 | Tid: 12:34:17
Sov, sen vaknade jag och nu är det snart dags att bege mig mot jobbet för 12 timmars härlig vistelse där. Mwahahaa.
Jag är så jäkla trött för det blev lite sent igår, och vi flamsade omkring och innan jag visste ordet av det, var klockan halv fem.
Men det här klarar jag. Om jag bor i Stora Gevalia så går det nog. Hihihi.

Dessutom blev jag väckt av Chrippa och N1 (som jag var helt säker på var N2 eftersom de lät som honom...när jag frågade varför han låg på soffan för att han hämtat madrassen så svarade han att han inte hämtat någon madrass...jag blev förvirrad) någong gång mellan 04:30 och 11:30, och dessutom drömde jag om VampyrZombies....det var inte najs.





Kommentarer
Postat av: Sara

You can do it babe, I know it!

2009-11-28 @ 13:35:20
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0