as the youth die young

Datum: 2009-11-22 | Tid: 15:49:30

Hatar att det blir mörkt så snabbt!
Man vaknar upp hos Chrippa klockan ett och tror på fullt allvar att klockan är så pass mycket att man kan gå och lägga sig igen.
Hujeda mig.

Påtal om att vakna upp hos Chrippa, som inte var på något sexuellt sätt över huvud taget, då vi låg i olika rum och det var fyra andra personer där, inklusive Filippa som vi alla vet är hans flickvän, så var det där ja spenderade min kväll/natt/morgon.

Halv sju gick vi upp från TV-rummet efter att ha sett tre avsnitt av Flight of the Concords (som äger med sin stelhet) och kokade makaroner och hällde ketchup på eftesom alla var hungriga. Olle och Filippa hade båda gått och lagt sig, så det var jag, Åhlén, N1 och Chripp (de andra hade dragit hem).

Och det var min natt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0