ett noll dagar

Datum: 2009-09-10 | Tid: 21:26:22
Så länge klarade jag att hålla mig rökfri.
Rökte min första cigarett på tio dagar ikväll, med flera bakomliggande faktorer än att jag desperat behövde det. Har klarat mig rätt bra och kommer antagligen att klara mig rätt bra i fortsättningen också, då jag inte alls har planerat att röka på heltid igen.
Har ett paket nu, som jag ska använda i helgen, och som senare (om det finns några kvar) kommer att bli mitt nödfallspaket, när jag känner att livet är för mycket för att hantera. En sista utväg så att säga.

Många blev besvikna, men varför ska jag i grund och botten bry mig?
Jag slutade inte för min skull, utan för alla andras.
Men jag rökte banne mig för min egen skull nu.

Och nu ska jag packa väskan för imorn, och sen ska jag sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0