God morgon

Datum: 2009-09-27 | Tid: 12:39:50
Igår gjorde jag inte mycket mer efter blogginlägget, jag gjorde mig i ordning, kände att jag var för trött för att läsa men för pigg för att sova så jag bestämde mig för att sätta på en film. Jag satte mig och började bläddra bland mina filmer och efter ett tag ser jag hur mobilen blinkar, så jag öppnar den och inser att Berglund hade ringt för en stund sedan. Så jag ringer upp honom och han frågar om jag vill följa med ut på promenad (vi bor asnära varandra) men jag börjar väl mumla lite och behöver inte ens säga att jag inte orkar utan han förstår direkt, haha. Men vi snackar i alla fall en stund. Tjugo över ett sätter jag på tv:n och ser att det går en film på femman som bara hållt på i tjugo minuter så jag tänker att den kan jag somna till. DÅLIG IDÈ! Det var en skräckfilm, egentligen var den inte så läskig men man kan bara inte somna när adrenalinet pumpar, vilket mitt gjorde eftersom att skräckfilmen var tillräckligt läskig för det. Filmen var slut vid tre och då skulle jag upp och kissa, vilket var skitläskigt i ett kolsvart hus. Så det var ett stort äventyr att smyga in på toaletten utan att titta in i mörkret i hallen, sitta på toan o titta ner i knät, tvätta händerna utan att titta in i spegeln, släcka lampan och fort rycka bort handen så att inget ska kunna ta tag i armen och sedan hoppa upp i sängen så att inga monster under sängen drar en i benen! Efter mitt äventyr så somnade jag på tre sekunder!

Idag har jag redan hunnit byta lakan i min säng och städa två hamsterbrurar! inte kul, men skönt att ha det gjort!
Det här är första söndagen på länge som jag inte behöver plugga, HALLELUJAH!
Så jag ska åka till centrum och handla hörlurar för att mina gamla går knappt att lyssna på längre pga extremt knaster och senare ikväll ska jag och Berglund kanske ut och gå.
Inte att förklömma att det är top model och one tree hill på tv idag! Det måste vi se!


De här underbara snyggingarna ska införskaffas för 199 kr på teknikmagasinet!








Kommentarer
Postat av: Queen

ojj, jag tror jag klickade vidare från en blogg till en annan för att jag ville hitta lite nya roliga bloggar :)

2009-09-27 @ 13:20:10
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0