Lördag var en bra dag

Datum: 2010-02-21 | Tid: 14:16:40

Vaknade upp och åkte till jobbet, inget speciellt med det.
Jag fick stå i mini cola och fick Oliver som kamrat. I början var det segt, men sen mot slutet blev jag så övertrött att jag tyckte allt var kul.
Så kom det fyra män som var asroliga och jag skrattade nästan ihjäl mig åt deras grejer (PETTA! *high five*).
Sen kom det en full man och han och jag sjöng ramsor tillsammans.

På Gullmars så var det en fläck som A L L A halkade på. Och då menar jag verkligen alla. Först var det en ung killa som snabbt skyndade därifrån. Sen en gammal man eller dam...såg inte riktigt...sen den unga kvinnan som hjälpte nämnd man/dam upp från fläcken. Sen kom bussen men jag kan tänka mig att det var många fler som hamnade på isfläcken och dog en smula.

Åkte hem till Bella och Filippa, drack upp mitt vin och löste Sodoku till en början innan jag somnade i soffan typ. (Deras dörrhandtag till ytterdörren har gått sönder)
Vaknade upp igen, somnade, vaknade, och varje gång var det nya filmer som var på. Till slutlyckades jag hålla mig vaken, men då ville alla andra gå och lägga sig, så då var det bara att slåss om en plats i sängen.

Det var meningen att vi skulle åka till Sydpoolen idag, men alla vaknade för sent (förutom jag), så det blev inget med det.

Nu är det mat.

PEACE HOMBRES

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0