Pics

Datum: 2010-01-20 | Tid: 00:22:59
Tänkte bara lägga upp lite bilder från mobilen som tagits under veckorna som gått.

"Och han är glad å se dig!"

 

Farfar Niklas!
(Han stal mina glasögon, som inte är rikta glasögon)

 

Bowling
(Gogge gjorde äckligt många strikes, så det var inge kul att köra! Jag ägde gärnet och gjorde 82 poäng i första rundan! GO TEAM!)

 

Jag har inget minne av att jag tog den här bilden...men jag har ett minne av att jag visade Filippa hur läskig Gogge såg ut...

Hmmm...

 

...
Nej

 

David däckade i badkaret!
Vi väckte honom för mycket, så han beslutade sig för att gömma sig för oss och tyckte att badkaret var perfekt! Fast vi hittade honom och väckte honom igen.

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Asså fyfan vad Nikals låter fulL! :P hahah

2010-01-21 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0