Affärskvinnan

Datum: 2010-03-18 | Tid: 21:57:55
Jag måste göra rent hos hamstrarna imorn och det har jag såklart ingen lust med.. Så affärskvinna som jag är gör jag allt för att bli av med det och jag gick in till min bror för att som vanligt muta honom med godsaker så att han ska göra som jag vill. I och med att jag starkt håller i min teori att jag ska äta riskakor när jag är sötsugen eftersom att det inte är lika onyttigt så var riskakor det enda jag kunde erbjuda.. Det kostade mig ett paket riskakor och ett halvt paket djungelvrål (utgångna från jobbet.. okej.. jag erkänner, jag har ätit några.. fan..) att få min kära lillebror att göra rent hos hamstrarna! SÅ värt det.. Undrar om han vet att riskakor kostar typ tio spänn?! Och vad han aldrig kommer få veta är att jag har ett paket riskakor till på mitt rum... Med smak.... mohahahahha

Nu ska jag i alla fall titta på Harry Potter och äta mina underbara smaksatta riskakor och dricka saft!

Smell you later!

p.s. hörde precis min pappa gå in i min brorsas rum och frågade var han fått riskakorna ifrån.. hahaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0