carry this picture for luck

Datum: 2010-03-25 | Tid: 22:27:26
Har kollat på Skönheten och Odjuret och sovit en massa.
Nu mår jag lite bättre och jag har ätit EN HEL PIGGELIN och än så länge har jag inte spytt upp den, men det återstår att se.

Idag innan jag blev jättesjuk så gick jag omkring med Hannan och Helena på stan istället för att åka hem direkt. Mitt skrivblock är nämligen slut (eller typ...det är ett blad kvar) och jag behövde köpa nya så jag tänkte unna mig detta i och med att min rökning går så bra (17 dagar idag, med en feströkning), så jag köpte två block för samma pris som jag köpte cigaretter för, och tänk vilken större och mer långvarig glädje de kommer att skänka mig.

WAAY

Frukost, lunch och middag!
PIGGELIN FTW!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0