Friendship

Datum: 2010-03-28 | Tid: 16:31:58
Idag har jag spenderat den lilla tid jag har varit vaken med att sitta och prata med mamma och hennes kompis om allting som har hänt. Det har varit grymt skönt att få ventilera av sig eftersom jag i princip inte kan prata med någon om det utan att försätta dem i en position som inte är rättvis.

Men anyway. Med tanke på omständigheterna så har jag börjat ifrågasätta vänskapen mellan mig och mina vänner, och just nu är jag grymt osäker på allting.

Walter Winchell sa en gång (och det vet jag bara för att jag har en "Dagens Citat" på min startsida); En vän är en person som kommer när andra försvinner.

Om man följer detta så är det inte konstigt att ifrågasätta sin situation, och det känns som om det var meningen att jag skulle se det där idag.

Jag har en lång tids tänkande att göra, så det är bäst jag sätter fart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0