Fucking åmål

Datum: 2010-03-22 | Tid: 13:38:01
"Är den lagom? den var inte för stark då? Jag brukar alltid göra för stark.. jag brukar ha såhära.. jessica blir jättearg, jag har såhär två gram mjölk och femtusen kilo oboy och då.. och då  blir alltid det nästan såhär svart. Då brukar jag såhära hälla i mer mjölk men då räcker inte glaset till så då måste jag hälla i det i ett annat glas, i ett större glas eller i ett till glas om det inte finns något stort glas... det blir rätt mycket oboy då.... men det gör ingenting!"

Hahha jag älskar fucking åmål!







Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: hihi jo sant så sant:)

2010-03-22 @ 13:49:32
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0