God morgon

Datum: 2010-03-21 | Tid: 11:52:09
Natten blev inte så jäkla bra. Min syster låg och hostade på mig så jag kunde inte sova. Dessutom har jag en grej att om jag sover med någon i samma säng, sover jag lättast om den personen håller sig på avstånd (i.e. inte klamrar sig fast vid mig och slänger upp sin hand i mitt face).
Så jag låg i tre timmar och försökte sova, sen gick jag upp och la mig i soffan, vilket resulterade i att min syster sprang upp på övervåningen och började skrika efter mamma. Jag försöker ringa mamma, men hon svarar inte (ringde typ femton gånger)


(Jag hade ungeär samma min som snubben också...)


Till slut somnade jag, men har drömt konstiga drömmar hela natten, och vaknat hela tiden så jag har inte sovit så bra.

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Skins, äta mina makrillsmackor, dricka min mjölk och njuta av min söndag så gått det går.

PEACE





Kommentarer
Postat av: zoe

sv: plopp är sååå gott det också! haha :D

2010-03-21 @ 13:24:05
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0