INTOHIMO

Datum: 2010-03-25 | Tid: 12:43:17
Jag mötte upp Benjii och hans två kompisar efter skolan igår, det var supertrevligt! Vi började köa till konserten klockan fyra och under den tiden blev jag även övertalad att själv köpa en biljett till konserten! Så jag såg alltså Architects, Intohimo och Underoaths igår! LOVELY!
Jag gillade Intohimo mest eftersom att jag hade roligast när dem spelade! Haha, vi stod rätt långt fram och plötsligt är det en kille som petar på mig och sätter ihop händerna mot marken och nickar mot dem, jag fattar hinten och sätter foten där och snart ligger jag på publikhavet, häftig känsla! Jag kommer länre och längre fram och när jag är typ längst fram hoppar jag ner och får en kanonplats! Sångaren som är väldigt nära publiken hela tiden lutade sig in där väldigt många gånger och då hamnade jag precis under honom med hans ansikte typ någon decimeter från mitt, jag kunde liksom känna hur det flög spott på mig när han sjöng! Så underbart! Och när han var så nära passade jag på att klämma väldigt mycket på honom också! Hahah najs som fan.. Man får ju passa på liksom... Han var het!

Icke att förglömma att jag var med i en wall of death, haha och jag stod även längst fram. Detta var i början av Intohimo, helt plötsligt delar sig publiken, jag står längst fram, först är jag skittaggad men sen inser jag att jag är ensam tjej och alla ser fett farliga ut men en sekund efter den upptäckten börjar alla springa och jag hade inget annat val än att åka med strömmen! Det var kul.. men jag har ont i kroppen idag.

Någon gång under konserten petade Robin på mig och berättade att han brutit tummen.. Vi är dock oklart om den är bruten eller inte, Robin vägrade åka in till akuten efter. Haha knasboll!

Mötte Freddy och Julius också! Mycket trevligt

Idag är jag sjuk, antagligen efter att ha stått ute och köat i flera timmar igår.. suck..! Men det vare värt. men det var hemskt att gå upp och åka in till stan för en föreläsning idag. ick.. Nu är jag i alla fall hemma, jag ska titta på greys anatomy som jag missade igår sen ska jag möta upp familjen i stan för middag och kvarteret skatan!


Mmm, nice!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0