Jag kastar bollen i luften ser var den landar, låter den studsa ler när den stannar

Datum: 2010-03-24 | Tid: 12:30:38
Sitter på svenskalektionen, det är sista lektionen idag i och med att jag inte kan vara med på simningen pga min piercing.. Infektionsrisk! Lite synd kanske men har redan haft massa problem med piercingen så vill inte riskera att sabba den ännu mer.

Jag är på så konstigt humör idag, jag är skitglad för att Benjii kommer fram om typ en halvtimma och då ska jag åka in till stan och möta honom.. Samtidigt är jag skitledsen pga annat just nu... Don't know what to do, lite svårt att reda ut saker när man blir ignorerad liksom..

Aja, men det blir en bra kväll i alla fall! Möta Benjii, gå runt på stan, middag med Robin, Benjii mfl och sedan är det något akustiskt förband som spelar i någon affär och då kan jag följa med att titta.. Sen får jag åka hem för då ska de andra på konsert..! 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0