Man är överlycklig över att fylla arton men efter ett tag inser man att även det suger.

Datum: 2010-03-07 | Tid: 13:42:56
Ja, så glad man var när man äntligen fyllde arton år och fick gå ut på krogen och dricka lagligt, enda tills man inser att även det är helt värdelöst, särskilt om du har kompisar som är tjugo. I fredags skulle vi dra ut efter jobbet, jag, Bruno, Oscar, Jacob och deras kompis. Vi förade lite sen drog vi.. Till the bridge för att jag trodde listan gäller till tolv, men icke. De andra hade ingen lust att betala inträde för att gå på en artonårs-krog och jag förstår dem... Jag stod såklart på vip-listan o hade kunnat komma in i vilket fall som helst ;) hahahahhahaha, sorry. skulle bara prova att vara bitchig för några sekunder. Men jag stod ju faktiskt på vip-listan, jaja jag berättade ju om det.
Så vi drog vidare för att hitta ett tjugo-ställe för de var övertygade om att jag skulle komma in ändå, jag började ladda med charm o självsäkerhet men när vi kom till första stället var det aplång kö och killarna pallade inte så vi bestämde att vi bara skulle dra och sätta oss någonstans. Väl där så stängde baren tolv, klockan var typ fem i tolv. värt... Bruno och de andra bestämde sig för att dra på en fest i Danderyd men jag och oscar pallade inte..Vi drog till donken och drack kaffe sen vidare till honom och tittade på It's always sunny in philadephia!
Bruno kom hem någon gång runt ett-två på lördagen o då hade jag vi knappt gått upp. Vi käkade lite och låg och halvsov framför tv:n. strax innan folk skulle börja komma dit för förkrök och sedan krogrunda drog jag för jag pallade inte.

Jag satt och pluggade lite igårkväll o sen sov jag. Skönt!

Idag ska jag plugga!






Kommentarer
Postat av: Lina

:D

2010-03-07 @ 15:37:18
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0