Nostalgi

Datum: 2010-03-19 | Tid: 15:07:27
Ibland när jag tänker tillbaka på mitt liv, så är det en detalj som jag minns lite mer än alla andra. Detta var den period då jag skrev fan fictions om McFly och dagligen hängde på deras officiella forum för att publicera dessa. Jag kan inte påstå att jag var populär, men jag hade mina vänner och det var som en annan värld dit jag kunde fly när allt annat var jobbigt.



Sen efter att de fick för sig att de skulle sätta upp en massa ordningsregler för hur Fan Fictionssektionen skulle se ut och hur man skulle skriva ALLT så blev jag så förbannad på dem eftersom de försökte skapa en perfekt, ordningsam värld där de som inte var lika bra som alla andra inte fick vara med. Jag fick nog och slutade hänga på forumen. Det kan hända att jag någon gång i bland kikar in där och kollar vad som har hänt, men jag publicerar inte längre fictions där och jag är inte alls aktiv inom vad som händer.

Jag har däremot många gånger övervägt att börja skriva fan fics igen, för jag njöt när jag gjorde det. Jag hade så otroligt kul och jag kunde skapa fler whacked out karaktären än vad man kan göra när man skriver romaner. Men trots det så gör jag det inte, för jag är rädd för att det inte ska kännas som förrut och att mina minnen av den tiden ska förändras tack vare det. Dessutom har typ alla mina vänner där också försvunnit, så det skulle inte alls vara samma sak.

Kanske någon dag.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, ja ge det en chans du ;)



Hah nej det är andra blogagr och sånt man bara besöker, inget att registera sig på. Mer en hemsidagn först då ju :P

2010-03-19 @ 15:24:11
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hah lycka till, plugga som är så kul -.-



Hah jorå det är bra, hur är det själv? :D

2010-03-19 @ 15:32:47
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hah aah jo. Men det är ju bra :D



Hah , tack typ elller vad man bör säga xD Får väll se om siffran förändras medans min blogg växer ;D

2010-03-19 @ 15:41:06
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

hah det kan man hoppas ;) (A)

2010-03-19 @ 15:50:57
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0