Promenix del 2

Datum: 2010-03-18 | Tid: 23:59:59
Älskar ju när man gör planer som sen inte blir av (som vanligt)
Jag och Sara gick till Chrippa för att lämna affischen, gick vilse i hans område och sen när vi kom dit så sa han; "vi ska till fredde snart, ska ni med eller?"

så där spenderade jag min torsdagskväll, kollandes på batman - the dark knight, samtidigt som jag slogs med Niklas och Olle och spelade spel på min och Filippas mobil.

Imorn ska jag med dem och hämta en bil de har hyrt till sin Sälenresa.






Kommentarer
Postat av: zoe

sv: hahah jasså? tacktack :)



lakrits, nej fy! det är ju inte gott haha:P surt ska det va ! :D

2010-03-19 @ 07:59:05
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0