Remember me!

Datum: 2010-03-23 | Tid: 00:51:31
Uppenbarligen så är det dålig stämning här i bloggen, skulle kunna kalla det ett inbördeskrig! Men jag tänker inte skriva något om det eftersom att det inte borde ha tagits upp här från början, enligt mig...

Remember Me var otroligt bra och trailern gjorde den inte rättvisa! Efter ett ha sett trailern förväntade jag mig en halvbra film med grymt ögongodis men istället blev det ett underbart fängslande drama med gryyyhyyymt ögongodis! Mumma! Utan att avslöja allt för mycket kan jag säga att slutet på filmen var chockerande! Se till så att ingen säger hur den slutar innan ni ser den för det skulle sabba hela känslan när ni ser den första gången!

Fem av fem toasters!








Kommentarer
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Åh, då ska jag se den någon dag! =)



Ha en bra dag och hoppas det löser sig med inbördeskriget.

Kram!

2010-03-23 @ 07:30:53
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Linnie

Svar: Okej. Vad bra, jag måste nog se den filmen nu! :) Hihi

2010-03-23 @ 09:39:27
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0