Fail

Datum: 2009-04-10 | Tid: 23:27:21
Ingenting har gått som planerat. Istället för att ägna mig åt kreativt skrivande så slutade det med att jag suttit och läst ett par kapitel ut Breaking Dawn istället. Har börjat närma mig konfliktupptrappningen och kände jag fick sådan panik över det att jag slutade och tog en paus.
Har också ätit en burk majs och blivit trakasserad av Löba på msn. Fast jag tror det var någon helt annan eftersom det är ett helt gäng där nere i Betna nu. Skumt var det i alla fall.
Sitter och lyssnar igenom McFly's alla låtar och bara njuter. Det var så länge sen jag lyssnade helhjärtat på dem.
Inte heller sparade jag mitt påskägg jag fick av mamma, nej det åt jag upp tio minuter efter att jag sagt att jag inte skulle göra det. I kinderägget låg en mörkblå/lila bil som jag aldrig kommer att leka med.
Det gör trots allt inget eftersom jag fick ett till påskägg av mormor idag, fyllt med gott. Nu är det dags för mig att ta en tur till toaletten och sen ska jag fortsätta lyssna på Dougie's fantastiskt udda röst som jag älskar ♥

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

okej, det gör inte jag... tycker inte att det behövs :P



lra,

2009-04-11 @ 11:52:06
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

haha, KRAM ska det stå där nere... mina fingrar bara flyger fram på tangenterna. :D



KRAM KRAM

2009-04-11 @ 11:52:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0