Go o' gla'

Datum: 2009-04-26 | Tid: 14:54:18
Eller inte, jag är bara förjävligt trött. Sitter på den bärbara datorn och tänkte kolla in bloggen. Någonting måste göras för att starta upp den igen (kortaste livet på en blogg som jag någonsin haft). Sandra tog bilder på oss igår, så vi kommer nog att ändra designen en aning, eller bara sätta in nya bilder.

Men saningen är att det som händer i våra liv är för privat för att lägga ut allmänt på internet, och jag tror ingen tycker om att läsa om det resterande... t ex klagosånger över hur mycket rester jag (Kim) har och varför lärarna vägrar sammarbeta och då ger oss böcker i varje ämne, med deadline för nära varandra för att man ska ha tid att läsa allihopa.
Ja ni fattar nog.

Men men, snart är det sommarlov och då blir det nog ännu mindre blogg för jag har kommit på hur underbart det är att vara utomhus, och jag saknar en bärbar dator att ta med mig ut (eftersom den jag sitter och skriver på nu väger 203034305 kilo och är stor som ett jävla hus).

Ska skutta in till mitt egna rum och börja plugga, för min bror och hans kompisar gnäller över att de inte kan spela WoW så länge jag sitter här. Det är ju lite lockande att sitta kvar bara därför.

Några minuter till. Mwahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0