Good morning sunshine

Datum: 2009-04-06 | Tid: 13:34:05
Fy tusan vad underbart det är att vakna upp en måndagsmorgon med solen brännandes på täcket och veta att man inte behöver stressa till skolan.
Påsklov är livet, och solsken också.
Så, vad händer idag då?
Jo, först och främst ska jag försöka få i mig något att äta. Sen, eftersom jag vaknade väldigt sent, så har jag bara tre timmars ledighet innan jag ska åka till jobbet. Idag är det AIK-kval på Hovet, och jag ska stå i A6 fast jag hoppas att jag får byta till A21 för då står jag precis bredvid Filippa. Hon står i Barilla.
Camillen ska också jobba, fast hon står i A10.

Förhoppningsvis så kommer det att gå utmärkt utan bråk och allt det där.

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: härligt :)



vad gör du då?

2009-04-06 @ 13:47:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0