honey honey, how he thrills me

Datum: 2009-04-06 | Tid: 15:41:13
Sitter och lyssnar på filmsoundtrack igen och tänkte att jag skulle vilja åka till SF-bokhandeln och köpa något nytt att läsa. Kanske leta upp Katie MacAlisters fortsättning på hennes böcker, eller nästa del av Dead end dating. Någonting. Känner att det är dags att ta en paus från Smeyer ett tag. Skulle få låna ett par böcker av Sara dock.

Satt och läste lite på Breaking Dawn, och kände mig helt gråtfärdig när Bella gick ner för trappan och in till sitt bröllop och under nästan hela kapitel 4.

All the standard traditions were kept. I was blinded by flashbulbs as we held the knife over a spectacular cake—too grand, I thought, for our relatively intimate group of friends and family. We took turns shoving cake in each other's faces; Edward manfully swallowed his portion as I watched in disbelief. I threw my bouquet with atypical skill, right into Angela's surprised hands. Emmett and Jasper howled with laughter at my blush while Edward removed my borrowed garter—which I'd shimmied down nearly to my ankle—very carefully with his teeth. With a quick wink at me, he shot it straight into Mike Newton's face.

Första gången jag läste den delen så skrattade jag i säkert flera minuter. Emmett always cracks me up.

Mamma Mia!-soundtracket är det som går på just nu, och det påminner mig bara om två saker.
1) Uppvärmningarna jag och Camilla hade när en Mamma Mia kuliss stod i Aulan där vi har drama på tisdagar. Jag hade mina iPod hörlurar i och Camilla och jag sjöng så högt vi kan medan vi dansade omkring där på scen och lekte.
2) När vi kollade på Mamma Mia hemma hos Krullis och jag och Camilla ställde oss upp och började sjunga för full hals, och dansa väldigt fult.

Kärlek på den.

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe yes det kan hon, men på ett annat sätt mot edward ;)



har du läst smakprovet på bloggen? :)

2009-04-06 @ 15:54:22
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: A -*

Varsågod :D

haha jo vi har haft det jätte soligt va runt 20 grader i solen men nu är det massa moln:O



men allt bra med dig då :)?

2009-04-06 @ 15:55:58
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: hehe visst är det :D



nej det har jag inte, något du rekommenderar?



hihi, alltså den som tillhör denna bok är ju det "spännande" avsnittet :p

2009-04-06 @ 16:07:48
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0