Kvällen hos Krullis

Datum: 2009-04-09 | Tid: 01:58:32


Efter att jag hade burit och burit och burit och lastat och lekt med lastbilen så var jag äntligen fri. Jag valde då att spendera denna kväll hos Krullis, istället för att sova som jag egentligen borde.
Mamma skjutsade dit mig och när jag kom så satt Adde nere i datarummet och spelade något skumt spel så jag kilade upp och såg Goffe och Krullis sitta och kolla på Hockey med John medan systrarna Lindblom satt på diverse stället (mini-Lindblom i soffan bredvid Goffe och ännu-mer-mini-Lindblom satt hos John).
Vi kollade på när HV71 förlorade mot Färjestad eller Frölunda som jag och Krullis envisades med. Sedan gick vi ner för då skulle de minsann spela golf på PS3:n. Jag fick 300 kronor av Nettan och följde sen efter dem och tog min plats i rummet där Adde redan var. Satt och läste Illustrerad vetenskap och sen ett kapitel ur Breaking Dawn (Jacob's del är äntligen slut). Nån gång där emellan kom Bengan också.
När de till slut gav upp för att spelet hängde sig och stack upp för att röka så satte jag på Resident Evil 5-demon och började spela. Hann knappt börja innan Krullis kom ner och vi började om, nu tillsammans.
För att sammanfatta det hela så var jag grymt adrenalinig och hoppade till när Bengt smällde till något. Krullis skrattade väldigt elakt. Men det var kul trots att jag förvandlades till en äkta tjej så fort zombiesarna kom fram (och när jag fick gå ensam till det hus där alla skulle vara), men klarade mig ändå ganska bra tycker jag. Av de tre gångerna vi dog så dog jag två gånger och nästa gång var det Krullis tur, men då var det en boss med motorsåg som sågade ihonom och jag skulle precis heala när en zombie hoppade på mig bakifrån och bossen sågade i mig också. Då gav vi upp och jag började klä på mig för då var det dags att åka hem.

Finns det någonting som jag verkligen hatar, så är det zombies. Speciell de nya "improved ones" som både springer och kan organisera sig. Då är det ju bara åt helvete som en vanlig dödlig att försöka överleva. Fy farao.

Krullis säger: »AKTA DIG FÖR ZOMBIES
kimbob säger: »ÅH NEJ
Krullis säger: »du kommer inte kunna sova inatt eller hur
kimbob säger: »haha hell no
»mitt fönster är precis vid sängen
Krullis säger: »haha men jag har bra nyheter
»zombies vet inte hur man tar sig in igenom fönster utan att slå sönder det
»och då vaknar du ju då springer jag hem till dig och klickar på rund!
kimbob säger: »nu känns det genast bättre
Krullis säger: »tänk på att använda herbs
kimbob säger: »arå och jag ska inte slösa ammo heller
Krullis säger: »haha
kimbob säger: »vi har ju trots allt bara 10
Krullis säger: »haha ja gäller ju att prioritera
kimbob säger: »precis vi kan kniva och klicka på rund
Krullis säger: »haha lätt kan bli en rolig natt!

Ajuste, och Adde nämde lite i förbifarten att det var lite rasistiskt att som vit åka till Afrika och skjuta negrer bara sådär. Jag tror han i hemlighet är en zombie själv.

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Malin.

SV: haha om jag ska vara ärlig vet jag inte heller om jag har varit där förut :P men nu ska jag dit i alla fall ;)

2009-04-09 @ 06:05:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: erika

Missa inte min påsktävling :-D

2009-04-09 @ 07:11:49
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron!

hoppas du har sovit gott :)

2009-04-09 @ 07:57:25
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej sötnos :) Va gärna med och tävla i min blogg :)



puss

2009-04-09 @ 10:46:58
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 11:41:47
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Nina

Väldigt grym blogg , hoppas du har en bra påsklov puss (: <3

2009-04-09 @ 14:41:02
URL: http://niiinnaaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha en bra dag!

2009-04-09 @ 16:45:37
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0