Le chamber est fini

Datum: 2009-04-05 | Tid: 15:01:49
Jag är säker på att de där rubrikens meningsuppbyggnad är helt fel. Franska var inte mitt starka ämne precis. Men i alla fall. Som rubriken säger så är mitt rum klart nu, förutom gardinerna som är beiga/bruna när de ska vara svarta eller röda. What to do...
varken Jysk, Rusta eller Hemtex hade någonting i min smak.



Okej så det är inte helt klart än. Sonnet 18 ska fortfarande upp på väggen och det är lite smådetaljer som ska fixas. (Mamma föreslog att vi ska fixa en träskiva som vi målar vit och sen skriver på, så kan man använda den som ett klotterplank och måla över när man tröttnar på den texten och vill ha en annan).

Slänger även in en bild på mitt påskägg som jag fick av farmor och farfar trots att jag inte var där. Har lite dåligt samvete för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0