Sun sun suuuuun lovely suuun

Datum: 2009-04-06 | Tid: 11:02:58

Någon är väldigt glad för det fina vädret, och den någon, det är jag! UNDERBART! Nu får det gärna vara varmt tills oktober! (kommer aldrig hända men det är min önskan)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inget bestämt än. Ska kanske följa med en massa folk till stan men ´det innebär att jag måste duscha och göra mig i ordning snart, vilket jag inte vet om jag pallar. När jag sa till Krullis att jag kanske skulle följa med till stan men att jag antagligen kommer senare sa han "du sitter fortfarande i dina sängkläder och du orkar knappt gå och äta eller hur?". Haha, han känner mig för bra ibland.

Ikväll ska jag jobba på Hovet, det är hockey. Inte så taggad att stå därinne när det är så fint väder.
Imorgon kväll ska jag till alby, det är någon grillgrej, jättemysig idé tycker jag!
På onsdag drar jag till Göteborg för att fira påsk där med min släkt där nere. Är inte så jättetaggad på det, det brukar bli rätt tråkigt. Men jag är nog rätt härdad. Har planerat att läsa ut New Moon och eclipse och dessutom göra en massa skolrester. Så jag håller mig sysselsatt!



Bra låt!

Nu ska jag göra något vettigt.... kanske!


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

fan vilken cool blogg. gillade header SKARPT! "Två tjejer, två liv, en blogg" klockrent! ;)

2009-04-06 @ 11:49:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Kim

haha jag visste att jag kunde influera dig till låtarna ;D

jag är så bra

2009-04-06 @ 13:19:08
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0