Tjo

Datum: 2009-04-15 | Tid: 08:36:35

Har inte bloggat på ett tag, varför?... det vet jag inte, har nog inte haft någon ork helt enkelt. Men nu är jag tillbaka! wohoo.
I måndags kom jag hem från göteborg, då åkte jag direkt till Krullis och där satt såklart Kim och körde resident evil. Helt inne i spelet, jag tröttnade på att sitta och kolla på spelet så jag satt och läste. Haha, fan vad dem är nördiga, helt inne i den där jäkla spelvärlden. Enda gången jag blev tilltalad var när jag stod ivägen för tv:n, annars var det bara taktiksnack mellan dem två och eftersom att jag inte fattar någonting så gjorde jag inte några stora försök för att medverka i konversationen.
Igår började skolan, fyfy. Vi hade en extremt tråkig engelskalektion... En rörligbild-lektion och sedan drama. Och draman ska vi inte prata om, jag ville döda Dana igår!
Vi slutade tio i sex så helt slut åkte jag hem... och pluggade! så jäkla ambitöst. Tre uppsatser skrev jag, men ingen matte pluggades, vilket betyder att jag måste stressplugga idag mellan 13:30 och 17:15 för då börjar min kvällskurs, under den perioden måste jag också klämma in en intervju med Krullis. (jag ska intervjua honom om musik/rat riot till vårat radioprogram) Jag slutar halv åtta och då måste jag hem och antagligen plugga igen och sedan börjar Greys anatomy klockan nio.
Önska mig lycka till med matte-pluggandet!
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Kim

du är så välorganiserad kakan! (:

2009-04-15 @ 11:45:39
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: MS - Amor vincit omnia

SV: haha jag älskar sport :D

2009-04-15 @ 14:49:05
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaklar vad mycket som ar pa G! Later kul dock, aven om det ar mycket plugg! Langtar till att komma tillbaka till skolan med er faktist! =)

Massor av Loooove Ida

2009-04-18 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0