Toki, toki, toki

Datum: 2009-04-14 | Tid: 20:34:53
Grymt random rubrik, men jag kunde inte komma på något annat att skriva.
Nåja, det har varit lite off nu på senaste tiden för att jag har varit hos Krullis mesta delen av de senaste dagarna och Camilla är bara så grymt euroforisk eftersom hon är hemma att hon totalt har glömt bort att blogga (det var en lögn, jag vet inte varför hon inte har tagit sig tid än).

Nåja, kort statusuppdatering. Jag kan nu glatt säga att jag och MacAttack har kommit till slutet av spelet men är fast på bossen. Vi ska ta död på honom någon annan dag istället. Vi var fast på ett ställe med två fetton med lika feta kulsprutor och massor av äckliga mutantiska skalbaggar som kuttade en om man kom för nära och de hann gripa tag i en, men till slut gick det bra och vi kunde fortsätta.

Snart är det Desperate Housewives och då ska jag bunkra upp framför TV:n och samtidigt leta efter kanal 9 för McFly grejen på Torsdag.
Jag borde egentligen plugga, men det känns ovärt eftersom det bara är en halvtimma kvar. UGH
Nåja, nu är lovet över och skolan igång. UNDERBART!

...not

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0