dream a little of me

Datum: 2009-08-23 | Tid: 21:48:10
Tänkte bara kika in nu innan jag börjar pilla lite med bakgrundsfärger på den nya designen...eller går och lägger mig. Jag har inte riktigt kommit fram till om jag är trött än eller inte.

Kvällen flöt på rätt lugnt..förutom min trerättersmiddag...(läs: mackor och te) så satt jag och kollade lite på Urban Legends och tog en dusch. Det var typ det.
Söndagar är både de bästa dagarna på hela veckan och de sämsta, för som Camilla sa så är det ingen som förväntar sig att man ska göra något, eller att man ska klä sig i anständiga kläder. Man kan bara va...men sen är det ju det där med skolan, som jag fortfarande inte tycker om.
HAH.

Nej, ska pilla lite med designen nu och testa fram nya färger.
PEACE




Kommentarer
Postat av: Mirella

Vilken fin liten blogg:)

2009-08-23 @ 21:59:16
URL: http://mproductions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0