:(

Datum: 2009-08-17 | Tid: 00:00:18
Det har gått en dag, sen den manliga delen av incestgruppen drog till Grekland, och jag har redan abstinens! Det är löjligt, riktigt jävla löjligt!

Men, nördpatrullen (Camilla är nästan medlem nu, hon hör hemma med oss, och Bella joinar under dessa två veckor) har utvecklat en plan. En plan som går ut på att vi ska hålla oss upptagna dessa två veckor för att få dem att gå rrrrrrriktigt snabbt!
Så imorgon så ska jag rensa ut min garderob och organisera mitt rum för att avsluta kvällen med film. Jag ska också åka och hämta mitt leg.
På tisdag ska jag åka och klippa mig och sen är det inte mer planerat. Lär väl köra Zumba eller något för att komma tillbaka till min träning.
Och på onsdag blir det fullt ös, medvetslös för DÅ, då ska vi åka in och shoppa (Jag ska köpa present till Niklas och Fredde, samt en massa skolmaterial och nya kläder och skor (har bestämt mig för att byta stil)...om det blir något över så ska jag nog kolla busskort och friskiskort också...) och efter det så blir det utgång till klubb onsdag, och dagen efter så är det fest igen för att "fira" att sista sommarlovsdagen är här.
Och vips så har en vecka gått, då är det bara en vecka kvar!
Men då har skolan börjat så då kommer vi att vara för upptagna för att tänka på något annat.


Filippa tycker att jag ska klippa mig sådär, och det ska jag nog. Det var rätt fint tycker jag! :D
Nej, nu ska jag hem till Sara och sitta ett tag på hennes balkong i brist på annat att göra. Klockan är ju bara tolv liksom!

PEACE OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0