God morgon

Datum: 2009-08-12 | Tid: 12:49:08
http://www.lindqvist.com/text-musik/bilderfiler/2008/09/johnny-bode-bordellmammas-visor.jpg

Sitter och lyssnar på Bordellmammans visor av någon anledning och spelar FarmVille på Facebook. Ska snart borsta tänderna och bege mig till Haninge för att hämta mitt leg som äntligen är färdigt, och sen så bär det av in till Ung08 och lilla scenen för att se Epilectric spela.
Trevlig dag jag har framför mig :D Yes Yes.


Så vad hände igår då?
Jo vi åkte in till stan för att gå på bio, och beställde biljetter till Year One, men vi fick inte sitta tillsammans utan satt totalt utspridda. Men det var kul ändå.
Niklas 2 sa att det enda man kunde höra var mitt cp-garv och så började alla mobba mig för att jag skrattar "roligt"...sen messade Katti och sa att vi skulle gå till parken bakom kulturhuset, så det gjorde vi och där spelade ett asgrymt band.
Efter det gick vi till Kungsträdgården för de skulle till Donken och köpa glass, sen fastnade vi där medan Kat Deluna spelade...hon sög...
Gogge, Chrippa och Fredde drog till Harry's och jag, Camilla, Niklas, Niklas, Olle och Åhlén taggade hem istället.
Och det var i princip allt.

PEACE OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0