Grekland

Datum: 2009-08-21 | Tid: 00:06:50
Idag (eller tekniskt sett om tio minuter, men idag i Grekland) så fyller Niklas 19 år, och det firade jag och Sara med att ringa och gratta dem.
Vi fick 17 minuter av himlen där vi fick prata med alla som är involverade i Greklandsresan.
Gissa vad som hände?

Det var inget, åh vi saknar er så mycket och allt gulligull. Nej de första de jävlarna börjar göra är att totalmobba oss för tidigare tabbar (som när jag med brittisk accent på fyllan snackade med en Amerikan och letade efter en tändare...jag kommer aldrig få glömma den kvällen), eller Saras extrema i:n (typ iiiiiii som i viiiiiiiin).
Det var underbart.

Anyway, vi spelade in den senare delen av samtalet men Niklas lade så abrupt på när han fick reda på att det var han som betalade att det inte hann sparas.
Nåja, det blir ett nytt samtal om 6 dagar för då fyller Fredde år. 20 bast (SYSTEMET, WÖÖ WÖÖ WÖÖ haha)

Ska nu gå och lägga mig och läsa för imorgon börjar skolan och då måste man vara pigg och glad. Dessutom börjar vårat nya hälsosamma liv (den har man inte hört förut xD) så nu är det slut på snabbmaten och allt svullande, och fram med jogginskorna etc.
Ska nog ta upp långpromenaderna med Sara igen, för det var avslappnande att ta dem.



Johan fick vara med på ett hörn också, även om det är de andra sju vi umgås med mest

Kommentarer
Postat av: Camilla

hatar att erkänna hur mkt jag saknar dem :/

2009-08-21 @ 13:01:11
Postat av: Kim

det suger, men jag kom över min stolthet long time ago

2009-08-21 @ 17:45:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0