Hunkyboy

Datum: 2009-08-10 | Tid: 16:32:15
Haha, kommer ihåg den perioden när Hunkyboy var överallt.
Sen var han överallt igen, för han var med hemma hos Gogge, och på våran kräftskiva så slängde jag ur mig hela historien med honom. Han skrattade och frågade vad Hunky betydde (han var tydligen retard i det svengelska språket xD..nej förlåt david!) och då förklarade vi att det var någon som var snygg.
Han var inte fjorton heller, utan sexton...xD

Var bara tvungen att skriva det för jag sitter och läser igenom gamla blogginlägg och han nämndes.



och sen var jag bara tvungen att slänga upp en bild på N1 när han ligger fasttejpad på en stol. Såg den när jag letade efter en lämplig bild på David och började asgarva!
Mest för att han ler och ser allmänt glad ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0