"I'm feeling extremely insignficant"

Datum: 2009-08-25 | Tid: 22:14:20

Sitter och lyssnar på River flows in you av Yiruma, och tänker på livet och på när det ryktades om att det var Bella's lullaby. Den är så otroligt fin och jag önskar att jag kunde spela piano.
Tror jag ska börja lära mig.
Kan be Niklas hjälpa till, han är ju rätt duktig.

Har alla Yirumas album på datorn, men jag måste säga att River flows in you är nog den bästa av dem alla.



Ska gå ner och göra knäckemackor med makrill på och sen krypa ner i sängen, lyssna på Yiruma och läsa ur en av de tre böcker jag lånade från biblioteket idag. Det är lycka det!





Kommentarer
Postat av: elin the man

superfin låt.

2009-08-27 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0